سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود بازی زیبای Monster Needs Water 1.1 برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی زیبای Monster Needs Water 1.1 برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 563
نویسنده : لئو

توضیحات (ترجمه ماشینی)
هیولا کمک به پیدا کردن آب! فیزیک شگفت انگیز بازی! هیولا به آب نیاز دارد یک بازی پازل فیزیک بر اساس است. این است که در یک مکانیک بازی ساده ساخته شده است: پرتاب هیولای کوچک ما را به وان حمام. شما می توانید قدرت پرتاب با یک کلیک و یا انگشت لمس را کنترل کنید. تغییر جهت برای کمک به هیولای کوچک پیدا کردن water.Now در بازی ۹۰ سطح و ۶ آراء worlds.USERS: – & quot؛ من آن را دوست دارم! سادگی بسیار معروف! “-

 و & quot؛ این بسیار سرگرم کننده و آن رایگان است. من پیشنهاد می کنم آن را به & quot؛ – & quot؛ من آن را دوست دارم! آن را سرگرم کننده و من می توانم من دوستان و & quot به چالش کشید؛ – & quot؛ را برنامه خیلی خوب، سرگرم کننده سالانه سرگرم کننده، یک ایده ساده را به خوبی done.Monster نیاز به ویژگی های آب: + فیزیک مبتنی بر بازی! + ۹۰ به چالش کشیدن پازل تنها از طریق منطق و مهارت تسلط! + هیولا خیلی خنده دار! + ۳ ستاره در هر سطح. می توانید همه آنها + LiquidFun موتور با فیزیک آب واقعی شما پیاده سازی شده است

 

 

 

رمز  فایل  : asandownloadak.loxblog.com



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی , دانلود بازی زیبای Monster Needs Water 1 , 1 برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->